Servicehund :-))
Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 19-03-03 14:29

Hej alle
jeg vil bare lige fortælle at jeg har fået min første servicehund godkendt
,i kan se det stolte par på
http://www.service-signalhunde.dk/
det var en fantastisk oplevelse ,at Lone & Gabriella nu er et fast
makkerpar,
Gabriella & Lone bestod bare test så flot , og der var mange rosende ord fra
folk inde i Aaalborg igår )
og jeg er allerede igang med 2 servicehunde + en socialhund mere
Hilsen
Gitta
www.tervueren.dk

Fra : Annette Skovbon

Dato : 19-03-03 15:07

Hej Gitte!
TILLYKKE!!!! :)

Det er simpelthen SÅ flot arbejde i udfører.

Jeg får engang selv brug for en servicehund og jeg fryder mig over at der
er nogle som vil hjælpe med at lave dem.

Kh. Annette Skovbon
www.fugle-nettet.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 19-03-03 15:11

On Wed, 19 Mar 2003 14:29:25 +0100, "Gitta Og Ole Christensen"
<occ@mail.dk> wrote:

>Hej alle
>jeg vil bare lige fortælle at jeg har fået min første servicehund godkendt

Yupiiiiiiii, stooooooooort tillykke med Garbriella. Dejligt at se
Tervueren mænge sig i gruppen af servicehunde*GG*

--
Camilla

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-03-03 18:18

"Gitta Og Ole Christensen" <occ@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> folk inde i Aaalborg igår )
> og jeg er allerede igang med 2 servicehunde + en socialhund mere

Hej Gitta & Ole

Så er det vel på plads at sige Tillykke !!!!

M.V.H..... Benny & Ulla

Fra : Smat

Dato : 19-03-03 19:41

Hej.
Tillykke med det, det er da bare superflot.
Lone er min gamle arbejdsgiver, så jeg er lige lidt nysgerrig. Ved du om Ina
(Lones gamle hund) lever endnu?

Hilsen
Margrethe

Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 19-03-03 21:42

Hej Margrethe
Nej desværre sov Ina ind d 18 aug.2002, imellem tiden har Lone haft lånt
Gabriella 's Far Regall indtil at hun fik
Gabriella , så Gabriella har nogen af en arv som skal løftes efter Ina som
jo
var Danmark's første servicehund

Hilsen
Gitta

Fra : Smat

Dato : 20-03-03 07:17

> [...]
> Gabriella 's Far Regall indtil at hun fik
> Gabriella , så Gabriella har nogen af en arv som skal løftes efter Ina som

Ja det er noget at leve op til. Ina var en ualmindelig god hund. Men det
klare Gabriella da garenteret fint. Jeg tror altid Ina vil være noget
specielt, men det er vel også derfor vi har hundene, fordi de er specielle
hver for sig
Sidder lige og falder helt hen over minder med Ina...
Tak for nyheden, Ina kan med god samvittighed sove nu

Margrethe

Fra : Stine Frandsen

Dato : 20-03-03 12:22

Til lykke