Nokia 3310, Glemt sikkerhedskode
Fra : Michael Haahr

Dato : 19-03-01 18:43

Kære NG,

Jeg har desværre glemt sikkerhedskoden til min Nokia 3310, koden er ikke
standardkoden, for jeg har ændret den. Kan jeg henvende mig hos Unitalk hvos
jeg har købt den og få dem til at fjerne dem, eller ?

--

Med Venlig Hilsen

Michael Haahr
E-mail: michael-h@email.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-03-01 23:13

Michael Haahr skrev:

>Jeg har desværre glemt sikkerhedskoden til min Nokia 3310, koden er ikke
>standardkoden, for jeg har ændret den. Kan jeg henvende mig hos Unitalk hvos
>jeg har købt den og få dem til at fjerne dem, eller ?

Muligvis. Måske vil de ikke, men det kræver også de har et datakabel.

Enhver der har datakabel kan gå ind og aflæse sikkerhedeskoden med
f.eks. NokiaTool.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : René Jense

Dato : 22-03-01 21:15

Gå ind til en nokia service partner, de kan fjerne den på 5 min. Jeg gør det
minlig selv for kunder.

MVh

René