Netscape på dansk
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 19-03-03 09:29

Hej
Jeg vil gerne bruge Netscape, men det skal være på dansk. Jeg ved godt det
ikke er den nyeste udgave, men det gør ikke noget, men hvor kan jeg finde og
downloade den danske udgave er der nogen her der kan hjælpe en gammel kone
vil jeg blive glad
--
Mange hilsner
Alice

Pas på Jer selv og hinanden

www.alice-trauelsen.dk
www.radio-luna.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-03-03 13:08

Alice Trauelsen skrev:

> Jeg vil gerne bruge Netscape, men det skal være på dansk.

Gør det noget hvis din Netscape ikke hedder Netscape? Grunden til
at jeg spørger er, at browseren Mozilla i opførsel og funktionsmåde
er identisk med de nyere udgaver af Netscape (Netscape 7.01 =
Mozilla 1.01) - og i modsætning til Netscape 7 kan Mozilla godt fås
på dansk. Det er oven i købet i en udgave der er væsentligt nyere
end den seneste officielle netscapeudgave - nemlig 1.2.1

Du kan hente en udgave hvor selve installationen foregår på dansk:
<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/l10n/lang/moz1.21/mozilla-
win32-1.2.1-daDK-installer.exe>

Ellers kan man gå på www.mozilla.org, hente version 1.2.1 (ikke
1.3, den er ikke på dansk endnu) og bagefter en sprogpakke der gør
den dansk).

Hvis det _skal_ være Netscape, skal du så vidt jeg ved helt tilbage
til version 4.79 for at finde en dansk udgave - og den vil vise
mange sider meget dårligt, på grund af manglende understøttelse af
moderne standarder.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-03-03 13:55

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Du kan hente en udgave hvor selve installationen foregår på
> dansk:

Undskyld, jeg fik ombrudt linket. Her kommer en version der skulle
være til at klikke på direkte: