grafikkort-driver?
Fra : Greebo

Dato : 19-03-01 18:15

Hej NG!

Jeg er i fulde gang med at hjælpe en ven med at få hans gamle commer til at
køre.....jeg har bare det lille problem...jeg KAN ikke finde en driver til
hans graffikkort...
det er et S3trio64vDX2...onboard
Jeg har været inde og søge på deres HP, men uden held....er der ikke en der
tilfældigvis har denne liggende eller som har en idé til hvor jeg kan DL
den.....hvis i har , please vær sød og maile eller poste den....

På forhånd 1000 takker

Greebo

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 19-03-01 18:49

"Greebo" <Zenxo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:995eps$kg3$1@sunsite.dk...
> [...]
> køre.....jeg har bare det lille problem...jeg KAN ikke finde en driver til

Prøv her:
https://ranger.s3.com/
(http://www.s3graphics.com/)

Evt. logon:
Name: archive
passw: archive

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Torben F@rum

Dato : 19-03-01 21:55

Greebo skrev i meddelelsen <995eps$kg3$1@sunsite.dk>...
> [...]
>tilfældigvis har denne liggende eller som har en idé til hvor jeg kan DL
>den.....hvis i har , please vær sød og maile eller poste den....

Nu skriver du onboard, har du forsøgt mobo producenten ???

Torben Farum