MS Windows
briani 27239
Automatisk fix scandisk
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-03 22:25

Hejsa!

Er det muligt at sætte Windows 98 SE op til automatisk at reparere de
fejl scandisk evt. måtte finde under opstart? Jeg har en gammel
bærbar, som desværre ofte giver blå skærm, så det ville lette
opstarten en del - da jeg alligevel altid vælger det samme når den
spørger.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk 2 år, hurra! Det fejres med fødselsdagstilbud hele marts,
og nu tilbydes også unlocking af Orange SPV og SonyEricsson P800.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-03-03 22:26

http://www.burstnet.com/cgi-bin/ads/ad2477a.cgi/RETURN-CODE/if/1359624309/

--