Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
overskydende skat tilbage hvornår??
Fra : Jimmi W.

Dato : 18-03-03 22:03

Hej

Hvornår kan man forvente at få sin overskydende skat tilbage i år??

MVH
Jimmi

Fra : Mr K.

Dato : 18-03-03 22:46

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_Dette@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvornår kan man forvente at få sin overskydende skat tilbage i år??

Det afhænger af dig. Hvis du skynder dig at indsende det netop modtagne
registreringsskema går det ind i førstkommende edb-behandling og du kan have
dine penge indenfor 3-4 uger.
Automatisk udbetaling (hvis du ikke indsender) kan først ske når fristen er
overstået. Jeg kan ikke huske hvornår det er, men det vil i hvert fald tage
2-3 måneder i så fald.

Venlig hilsen
Mr. K

Fra : Carsten

Dato : 18-03-03 23:12

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_Dette@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvornår kan man forvente at få sin overskydende skat tilbage i år??

Din Årsopgørelse 2002 ligger klar allerede !

http://www.tastselv.toldskat.dk

Adgang med TastSelv kode (står på din Skattekortsopgørelse 2003 også kaldet
Forskudsregistrering)

Velbekomme

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 18-03-03 23:15

"Jimmi W." skrev:

> Hvornår kan man forvente at få sin overskydende skat tilbage i år??

Hvis du har din tast-selv kode fra forskudsskemaet 2003 kan du på
www.toldskat.dk allerede nu enten tilføje/rette oplysninger eller se din
overskydende-/restskat. For mit vedkommende er min overskydende skat
disponibel på min bankkonto 31. marts.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end