Oplysning af forbrug hos Debitel
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-03-01 16:49

En ret så irriterende ting ved debitel:

Eneste måde at få oplyst sit forbrug på er ved at ringe til 4366 9090.
Problemet er bare, at der er ofte _lang_ ventetid på nummeret, så det er i
praksis umuligt.

Der er ingen webservice, hvorpå man kan få oplyst forbruget.

Er de ikke lidt langt bagefter? Fik en mail fra dem i dag, hvori de skriver,
at de arbejder på sagen, men afventer en løsning, der er sikker nok.

Hmmm - det virker da andre steder.

Når jeg sætter min T-10'er til at tælle forbrug i enheder, skriver telefonen
"ingen pris info" og der tælles således slet ikke.

Når jeg sætter den til at tælle minutter, tæller den også den tid, som jeg
svarer opkald på - altså kan dette heller ikke rigtigt bruges til noget. Er
det telefonen, der er uhensigtsmæssigt konstrueret, eller er det debitel,
der fungerer dårligt?

--

Lars Bonnesen
(Please notice that my e-mail address is intended not to work)

Fra : John R. Jensen

Dato : 19-03-01 18:00

>Er det telefonen, der er uhensigtsmæssigt konstrueret, eller er det
debitel,
> der fungerer dårligt?

Nok lidt af begge ting.

debitel skoder for vildt !

Min Nokia 3310 viser både ind- og udgående samtaler separat, men kan vise
totaltiden.

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : N/A

Dato : 21-03-01 11:26

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 21-03-01 11:26

Det var da også klart derfor jeg købte et par Ericsson T10'ere til 7,-.

Nåede i øvrigt ikke at få de der gratis wannasave telefoner. )-: