Fiskepladser Kramnitze og omegn
Fra : Karen Seiersen

Dato : 17-03-03 22:57

Hej NG

Nu er tiden ved at nærme sig hvor vi er 9 fiskere som skal
på vores årlige 8 dages fiskeferie, denne gan går turen til
Kramnitze, derfor vil jeg endnu engang spørge her i NG om
der er nogle gode forslag til steder der er fine at fiske ved. ??

Da vi er mange fiskere er interessen jo dermed også ret blandet,
så kom bare med forslag både til Kyst, strand, havne, P&T og søer samt
åer og alt som vi måske ikke har prøvet, alle forslag modtages med
kyshånd !!!

Vi har sommerhus i Kramnitze men er mobile så det ville være dejligt
med et bredt udvalg af muligheder

På forhånd tak ! Vi skal afted den 30 i denne md. og glæder os som jeg
ved ikke hvad

Hilsen Karen