MSI Bundkort
Fra : Anders

Dato : 17-03-03 18:33

Hvilke MSI bundkort vil i anbefale til en P4 northwood fbs 533, det skal
ikke hvilket chipset fra intel er det bedste

Bundkortet behøver ikke alt muligt som lan og raid, bare der er 1 AGPx4

og min 4 pci slots

og så skal det gerne kunne kører med PC-2700 ram

/Anders

Fra : Js

Dato : 17-03-03 18:44

Kan andbefalde MSI 845PE Max2 FISR
http://www.msicomputer.com/product/detail_spec/product_detail.asp?model=845P
E_Max2-FISR

Mvh. Jan

Fra : Jesper Laursen

Dato : 17-03-03 20:55

Kanon board......har selv lige fået samlet mit system i fredags.

Ovennævnte board
P4 2,533
2 x 512 Crucial PC2700 (købt direkte fra England onsdag aften og
vupti...fredag middag havde UPS afleveret varen for 5 pund) Ialt 128 pund

Fra : Anders

Dato : 18-03-03 20:20

Hvordan er lydkortet på kortet, i forhold til Creative Sound Blaster Live
5.1?

/Anders

Fra : Js

Dato : 19-03-03 00:23

Den er god og så er der digtal udgang (lysleder) osv.

Mvh. Js

Ps. se på deres homepage

Fra : Anders

Dato : 17-03-03 21:11

"Js" <jask@(no spam)email.dk> skrev i en meddelelse
> Kan andbefalde MSI 845PE Max2 FISR

http://www.msicomputer.com/product/detail_spec/product_detail.asp?model=845P
> E_Max2-FISR

Vil det sige at det bundkort der hedder
MSI 845PE Max2

er det samme kort bar uden firewire, raid og SATA?

/Anders

Fra : Jesper Laursen

Dato : 17-03-03 23:54

> [...]
>

> Vil det sige at det bundkort der hedder
> MSI 845PE Max2
>
> er det samme kort bar uden firewire, raid og SATA?

Ja, det skulle jeg mene. Mit er godtnok med firewire og SATA, men det kører
som en drøm. Har ligeledes et fremragende overclockingsprogram med,
FuzzyLogic. Jeg kan let få den til at køre over 3 ghz, men skal dog have en
mere støjsvag køler til cpu og grafikkort.

Fra : Anders

Dato : 18-03-03 01:13

Kan FuzzyLogic ikke låse AGP og PCI så man ikke overclocker dem der er vel
begrænsninger for hvor meget et grafikkort kan holde til?

Fra : Js

Dato : 18-03-03 18:27

> Kan FuzzyLogic ikke låse AGP og PCI så man ikke overclocker dem der er vel
> begrænsninger for hvor meget et grafikkort kan holde til?

Det gør du inde i Biosen

Mvh. Jan

Fra : Allan Henriksen

Dato : 21-03-03 23:43

Jeg har et lidt sjovt problem med mit MSI 845PE Max2 FISR, jeg kan ikke få
mit USB keyboard til at blive initialiseret før Windows. Det vil sige at jeg
ikke kan komme ud i bios med USB keyboardet slået til, så skal jeg ned bag
ved computeren og sætte PS/2 converteren på og det er jeg ikke helt tilfreds
med, specielt når jeg har et andet P4 system hvor det virker uden problemer,
det er et Soltek bundkort med Via chipset.
--
Allan Henriksen