næstved
Fra : fam.nielsen

Dato : 17-03-03 17:24

hej

jeg bord ved næstved og kunne godt tænke mig at begynde at fiske er der
nongle der ved om der er gode steder her omkring og skal man værer i nongle
klubber for at fiske ?

for at svare på min mail skift x ud med 1 i mail adressen

hilsen jimmi

Fra : Carsten P

Dato : 17-03-03 19:54

"fam.nielsen" <gbf@mailx.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg bord ved næstved og kunne godt tænke mig at begynde at fiske er der
> nongle der ved om der er gode steder her omkring og skal man værer i

Hej

Sportsfiskerklubben Næstved finder du her

http://www.sportsfiskeren.dk/forbund/lokalforeninger/Sportsfiskerklubben_Nae
stved/

Og her

http://home1.stofanet.dk/sfk/

Jeg er ikke selv medlem, bor ikke i området. Men prøv at snakke med dem

Vh Carsten

Fra : Jan

Dato : 17-03-03 21:17

> jeg bord ved næstved og kunne godt tænke mig at begynde at fiske er der
> nongle der ved om der er gode steder her omkring og skal man værer i
nongle
> klubber for at fiske ?

Susåen skulle være rigtig god flere steder, har dog ikke selv været der
endnu, selvom det er ganske nærliggende.
Men her er der et mægtigt kort over st.strøms amt
http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/storstroems_amt/
Med de kendte fiskevande på.

Knæk og bræk!

/Jan