Antal max 7 hit på hver side
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 03-12-00 21:22

Jeg trænger sku til noget input!!!!

Jeg har brug for noget kode der kan dele et ukendt antal hits ud på flere
sider der må nok kun være 7 hits på hver sider det sku jo være nemt nok
efter de samples jeg har set. MEN jeg havde en som jeg brugte på en side og
der var jeg så "heldig" at der var en der gjorde mig opmærksom på at det var
muligt at lave et udtræk af alle poster i min database og hvis han ville
kunne han sikkeret have slettet alt med andre ord hvordan lave man det
sikker nok?

Mogens

Fra : N/A

Dato : 04-12-00 15:00

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-12-00 15:00

Jesper Stocholm wrote:

> Der var for ikke så længe siden et indlæg med netop dine overvejelser om
> sikkerheden i gruppen, det er i indlæget
> news:3A29428D.11C2B226@hotmail.com ... men det skulle nu ikke kunne lade
> sig gøre med en almindelige [1]SELECT-forspørgsel - du skal rode med
> DELETE-sætninger før det bliver relevant ... guys: correct me, if I'm
> wrong ...

Der skulle ikke være noget i vejen for at afslutte SELECT-sætningen og
tilføje en DELETE-sætning til samme forespørgsel, hvis vi snakker om at
indsætte request-variable direkte i SQL-forespørgslen.

M.v.h.

Jonathan