kunstbien
Fra : Klaus Emilius

Dato : 17-03-03 12:55

Kunstbien kunst der søger sted til at udstillinger

jeg har lige nu kun 17 stk. i 30 * 40 cm. klar til at til en udstillinger
er der ikke en eller flere der vil være med til at lave en udstillinger et
sted i randers eller der ved
www.kunstbien.webbyen.dk

kunstbien@privat.tdcadsl.dk

Klaus Emilius

og er der et sted i randers eller på djursland

Fra : Klaus Emilius

Dato : 21-03-03 13:40

Søger en eller flere kunstner der vil være med til at lave en udstilling

en eller flere kunstner der vil være med til at lave en udstilling i
Randers eller i Århus eller et andet sted
kan ikke stoppe med at lave kunst lige nu for tiden laver jeg digtalkunst
kun på min pc med en
WACOM volito pen den er godt til at malle med har lige købt den så jeg er
føst lige ved at
lære at brugen den og nu kan jeg ikke undvære den

jeg har lige nu ca. 10-17 stk. i 30 * 40 cm. klar til at til en
udstilling

vil du være med så skive til kunstbien
Klaus Emilius på kunstbien@privat.tdcadsl.dk

www.kunstbien.webbyen.dk