hvor er min hjemmeside
Fra : anita jensen

Dato : 17-03-03 11:10

hej
jeg har efter flere dages fortvivelse endelig fået ftptrillian til at
uploade min side, men den kommer ikke, når jeg søger, får jeg at vide
at de ikke kan finde den, hvad gør jeg galt? hvad har jeg glemt?
min side er
http://home20.inet.tele.dk/stutteri-ahorn
hjælp mig
venlig hilsen
anita

Fra : Henrik Petersen

Dato : 17-03-03 13:12

Hej anita

tror nu oxo din side hedder http://home20.inet.tele.dk/~stutteri-ahorn/ og
ikke http://home20.inet.tele.dk/stutteri-ahorn/ "~" skal med da du
ligger som en under mappe til et domain og så tror jeg ikke du må kalde din
side noget med "-" tror det skal være "_" altså underskå og ikke bindestreg,
men det må du ikke hænge mig op på.....men syntes ikke jeg nogen sinde har
set en website med bindestreg....

henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-03 14:00

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev :

>tror nu oxo din side hedder http://home20.inet.tele.dk/~stutteri-ahorn/

Svarer undtagelsevis på en bundciterer, nej, der skal ikke bruges
~ på TDC-hjemmesider.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-03 14:03

anita jensen <anita@wedel-jensen.dk> skrev :

>jeg har efter flere dages fortvivelse endelig fået ftptrillian til at
>uploade min side, men den kommer ikke, når jeg søger, får jeg at vide
>at de ikke kan finde den, hvad gør jeg galt?

Svært at svare på, men din indexfil ligger tilsyneladende ikke
ude i roden af hjemmeside, det skal den.

Dvs. at den skal ligge uden for de mapper, du har lavet og skal
hedde index.htm eller index.html (men ingen af disse ligger i
roden af dit websted).

Har du den liggende inde i en mappe, så skal mappens navn
tilføjes adressen.

Altså http://home20.inet.tele.dk/stutteri-ahorn/mappenavn/