Tina Kjær malerier
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-03 10:37

Utrolig flotte malerier af Tina Kjær sælges. Billeder kan mailes. H: 60 Cm
B: 80 Cm. med eller uden ramme.

Det er malerier af Tina Kjær i tre forskellige positioner, der er måske en
anelse erotik over dem, men ikke pornografi.
Billederne er af utrolig god kvalitet, næsten foto....

Venlig hilsen

Jesper Nielsen

Fra : jo

Dato : 17-03-03 16:39

"Jesper Nielsen" <jesper nielsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> anelse erotik over dem, men ikke pornografi.
> Billederne er af utrolig god kvalitet, næsten foto....

Hej
Så lad os da se dem
jesper

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-03 23:09

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> wrote in message

Cm

> Hej
> Så lad os da se dem
> jesper

Jeg kan maile nogle billeder hvis du vil?

Jesper

Fra : A. C. Rosmon

Dato : 17-03-03 23:47

Det ville være rart hvis man kan finde en henvisning direkte i din
gruppemail. Helst til et websted hvor man kan se dem uden at forstyre dig,
eller en e-mailadresse så man kan maile til dig uden om gruppen

Mvh
A.C.Rosmon
a.c@rosmon.dk
www.rosmon.dk
www.denblaapalet. dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-03 01:35

"A. C. Rosmon" <a.c@_nospam_rosmon.dk> wrote in message
> [...]
> gruppemail. Helst til et websted hvor man kan se dem uden at forstyre dig,
> eller en e-mailadresse så man kan maile til dig uden om gruppen

Ja det kan jeg godt se, jeg har ikke umiddelbart noget websted. men i
forstyrrer ikke, jeg kan maile billeder af malerierne nemt
Mail på denne adresse uden mellemrum: Jesper0808 @ hotmail.com

Jesper