Hæklemønster på hue
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-03-03 09:56

Hej

Er der nogen der ligger inde med et hæklemønster til en hue, af den
type der er ved at blive så moderne igen? Gerne en lidt nem en, da jeg
ikke er så hård til at hækle efter mønstre.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Anita

Dato : 17-03-03 16:26

her kan du finde det du skal bruge
http://www.garnstudio.com/design/index.html
hej fra Anita
p.s det er ikke min hjemmeside

Fra : RNKr

Dato : 18-03-03 00:39

"Anita" skrev i en meddelelse her kan du finde det du skal bruge

> [...]

Når I gerne vil have trafik....

Kan der være noget om at en hue vil sidde bedre fast, hvis den er
strikket, end hvis den er hæklet? Alt hvad der f.eks. er strikket i
2 ret og 2 vrang bliver jo ligefrem elastisk, så det netop sidder rigtig
godt
fast.

Er der nogen der har erfaring med den side af sagen?

Ruth

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-03-03 12:45

"RNKr" <elena@io.dk> writes:

> [...]
> rigtig godt fast.
>
> Er der nogen der har erfaring med den side af sagen?

Det er rigtigt nok, men disse huer skal ikke sidde fast, de skal bare
være smarte. Der også til sommerbrug, da der overhovedet ikke er noget
varme i dem. Mange af modellerne i Stof & stils nye katalog har sådan
nogle huer på.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 18-03-03 22:38

> [...]
> være smarte. Der også til sommerbrug, da der overhovedet ikke er noget
> varme i dem. Mange af modellerne i Stof & stils nye katalog har sådan

Javel, det er altså en bestemt hue I taler om. Sommerhuer kan nok være
smartere i hæklet. Jeg må prøve at komme til at se det katalog I taler
om.
Undskyld at jeg har skiftet mit alias midt i at jeg skriver her i dag.
Det skulle komme ensartet nu.

Hilsen Ruth

Fra : Nette

Dato : 22-03-03 08:57

> [...]
> være smarte. Der også til sommerbrug, da der overhovedet ikke er noget
> varme i dem. Mange af modellerne i Stof & stils nye katalog har sådan

Hej Trine

Har du fundet en opskrift eller skal jeg gå min mors gamle mapper igennem i
morgen? Jeg har ingen scanner, men hvis jeg finder noget interessant, kan
jeg poste det via alm. post?

Nette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-03-03 10:43

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> writes:

> [...]

> morgen? Jeg har ingen scanner, men hvis jeg finder noget interessant, kan

Jeg har fundet en, men ellers mange tak. Men gå bare mapperne igennem
alligevel, det kunne jo være at du selv blev inspireret. :)