Kan pdf-filer behandles i frontpage?
Fra : Bjørn Rasmussen

Dato : 17-03-03 09:24

Jeg har FrontPage 2002. Jeg har Adobe Acrobat 5.0. Jeg har Windows XP.
Jeg har skrevet en lille bog i bl a Adobe Acrobat, men kan ikke finde ud af,
hvordan jeg sætter den på min hjemmeside. Det er meningen, at bogen (som i
øvrigt er den første og eneste bog jeg har skrevet) skal udbydes til salg på
min hjemmeside, (som ingen kan finde).
Jeg ved godt, at jeg langt fra en nogen forfatter, men jeg synes, at det
kunne være sjovt at lave en hjemmeside med en bog i forskellige sprog, i
forskellige versioner, der kan downloades og betales over internettet. Det
er selve processen, der interesserer mig. (Og min familie driller, fordi
jeg aldrig har solgt så meget som en eneste bog).

Hjemmesiden har følgende adresse:
http://home19.inet.tele.dk/bjoernrasmussen/Polio_dansk.htm
Jeg har lavet 3 versioner af min lille eboog:

En html-version, der er pakket ind som en zip-fil:
http://home19.inet.tele.dk/bjoernrasmussen/Danskhtml.zip

En Microsoft Reader version, der også er pakket ind som en zip-fil:
http://home19.inet.tele.dk/bjoernrasmussen/Dansk.zip

En Adobe Acrobat fil, som jeg har angivet, at den skal åbnes med Adobe ebook
Reader programmet, men det sker ikke. Den bliver åbnet som almindelig Adobe
Acrobat-fil i Internet Explorer. Filen har følgende URL-adresse:
http://home19.inet.tele.dk/bjoernrasmussen/Dansk.pdf

Jeg har skrevet mit spørgsmål til Planet FDP Forum. De siger, at jeg skal
have et program, der hedder "Adobe Document Server". Det koster 20.000 -
80.000 $. Jeg synes, at det er lidt dyrt for at prøve at sælge bare én bog
til 3$.

mvh
Bjørn Rasmussen