Wdm
Fra : Ranger

Dato : 16-03-03 22:33

Hej NG,
Jeg har lige installeret xpde-manageren for sjov. Men jeg kan ikke lige
få den ind i min wdm menu. Er der noget der kan sige mig hvor jeg
tilføjer managers i wdm menuen?

Jeg kører debian woody.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-03-03 22:55

Ranger skrev:

> Er der noget der kan sige mig hvor jeg tilføjer managers i wdm
> menuen?

Prøv at kigge i filerne (fx wdmrc) i /etc/X11/wdm/.

// Klaus

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-03-03 23:04

Jeg skrev:

> Prøv at kigge i filerne (fx wdmrc) i /etc/X11/wdm/.

Filen hedder /etc/X11/wdm/wdm-config, og du kan tilføje linjer til
resursen DisplayManager*wdmWm:

DisplayManager*wdmWm:   default:kde3:gnome-session:metacity:twm

// Klaus