Tidsbestemt side
Fra : Snoop \(ZoP.dk\)

Dato : 02-12-00 23:12

Hej...

Jeg vil lave noget i stil med en julekalender. Man skal derfor først kunne
åbne en bestemt side nogle bestemte dage. Fx skal side nummer 3 først kunne
åbnes den 3. og fremefter og IKKE den 2.
Datoen skal ikke være bestemt af brugeres dato, da han bare kan stille uret
frem. Men en universal dato (hvis det findes)

Er dette muligt???

/Snoop

Jeg fik at vide, at I nemt kan lave dette i ASP. Passer det???

Fra : N/A

Dato : 02-12-00 23:48

Fra : N/A

Dato : 02-12-00 23:48

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 02-12-00 23:48

"Snoop (ZoP.dk)" wrote:
> "Lauritz Jensen" <lauritz2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke lige selv se fejlen i linie 6, men den kommer ihvertfal og
> klager...

Kan det have noget at gøre med, at linie 6 er blevet knækket over i to?
Det er står som 6.og 7. linie skal stå på en linie. Ellers må du lige
skrive hvordan fejlen lyder.

--
Lauritz

Fra : Snoop \(ZoP.dk\)

Dato : 03-12-00 00:02

Jeg fandt selv fejlen... Der skulle et 'Then' sidst i linie 8
If (showday = "") Then

/Snoop

Fra : Snoop \(ZoP.dk\)

Dato : 03-12-00 00:07

....men jeg forstår bare ikke hvorfor den ikke skriver det den skal de
bestemte dage (fx. Der var engang en nisse ... den 1.)
Du kan selv prøve den online på www.zop.dk/jul.asp

/Snoop

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 03-12-00 00:34

"Snoop (ZoP.dk)" wrote:

> ...men jeg forstår bare ikke hvorfor den ikke skriver det den skal de
> bestemte dage (fx. Der var engang en nisse ... den 1.)
> Du kan selv prøve den online på www.zop.dk/jul.asp
>
> /Snoop

Fordi jeg er et flødeøre, som poster med hovedet under armen (og så er
det jo svært at se hvad man skriver):

Prøv at ret:
Response.Write i & ". december<br>"
Response.Write "<a href=""jul.asp?showday=" & i & """>" & i & ".
december</a><br>"

--
Lauritz