Havneplads
Fra : Niklas

Dato : 16-03-03 21:07

Jeg er i den situation at jeg skal bruge en havneplads til en ca. 27 fod sejlbåd.

Mange havne har indskud som løber op i 12-20.000,- for den størrelse båd.

Den skal ligge tæt på Vordingborg på Sydsjælland.
Den skal ikke være dyr.

Jeg har forsøgt på alle ugens dage at kontakte havnefogeden
for Kalvehave Havn men kan ikke lykkes at komme igennem.

Er der nogen der ved hvordan man får fat i ham, hvad prisen er i Kalvehave Havn og om der er lang venteliste?

Venligst

Niklas

Fra : Rix

Dato : 17-03-03 08:39

Hejsa
Ikke for at gøre dig deprimeret, men er lige netop Kalvehave havn ikke dyr i
årlig udgift?? De synes jeg at huske.
Jeg går udfra at du har været i kontakt med Vordingborg. Hvordan er
mulighederne der?? Vi overvejer at flytte derned og får behov for plads til
en Grinde
mvh Johnny

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 17-03-03 14:30

> Jeg har forsøgt på alle ugens dage at kontakte havnefogeden
> for Kalvehave Havn men kan ikke lykkes at komme igennem.

Prøv på VHFèn...:))))))

/Svend

Fra : Per

Dato : 20-03-03 11:02

Har du set det her info-dokument og prøvet de tlf. numre der står her?
http://www.sejlsport.dk/miljo/InfofolderKalvehave.pdf

/Per

Fra : Per

Dato : 20-03-03 11:05

-og så er der klubbens hjemmeside http://www.ulvsund.dk/

Fra : Henrik

Dato : 20-03-03 12:14

Der er ledige pladser i Præstø Havn.

http://www.psk.dk/

En mulighed..

MVH...Henrik...

Fra : Niklas

Dato : 20-03-03 15:09

"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3e74d938$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvordan man får fat i ham, hvad prisen er i Kalvehave Havn og om der er lang venteliste?

Jeg takker alle for svarene.

Jeg er nu i kontakt med havnefogeden og glæder mig meget til at blive medlem af sejlklubben.

Venligst

Niklas