Hvillket CAD program vil du anbefale?
Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 16-03-03 19:51

Hej

Jeg skal bruge et cad-program til at tegne nogle skitser over forskellige
ting lavet i metal. Det er forholdsvis enkle tegninger. Lidt ligesom de
tegninger der følger med i møbelsamlesæt.

Morten H. Nielsen
-In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!

Fra : P.C.

Dato : 17-03-03 00:08

Hi

"Morten H. Nielsen" <holberg19DELETETHIS@netscape.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ting lavet i metal. Det er forholdsvis enkle tegninger. Lidt ligesom de
> tegninger der følger med i møbelsamlesæt.

Jeg vil anbefale IntelliCAD som freeware selvom den ikke tilbyder bla. Solid
modeling,
Det er en AutoCAD klon og næsten magen til AutoCAD ;

http://www.cadopia.com/

P.C.
Nice talking to you
http://www.designcommunity.com/scrapbook/2439.html

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 17-03-03 09:47

> [...]
> Med venlig hilsen
>
> Morten H. Nielsen
> -In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!

Jeg kan helt klart anbefale Pro Desktop express den kan hentes gratis på
www.ptc.com
I programmet er der en tutor guide der kan hjælpe dig igang med programmet.
Pro Desktop kan også håndtere filer fra Autocad og Pro Engineer

Mvh. Jesper

Fra : Mogens Kilde

Dato : 20-03-03 21:58

Jeg kan også anbefale dette program !!