Spilleproblemer
Fra : Sabina

Dato : 16-03-03 14:23

Jeg har to comp. èn med win xp pro og èn med win xp Home, de er koblet
sammen via en switchbox. Det går fint med at dele filer og printer, men det
foregår tilsyneladende over IPX protokollen. TCP/IP protokollen er også
installeret, men hvis jeg fjerner IPX kan de ikke se hinanden. At spille går
slet ikke, internet fungerer fint på begge maskiner. Er der en der vil
hjælpe - hvis altså piger må være med her.

Venlig hilsen
Sabina

Fra : Alex Kristensen

Dato : 16-03-03 23:06

Sabina wrote:

> [...]
> slet ikke, internet fungerer fint på begge maskiner. Er der en der vil
> hjælpe - hvis altså piger må være med her.

Det ville hjælpe, hvis du fortalte hvilken type internet du bruger. Hvis
det f.eks. er TDC BB|ADSL er proble,et at de IP adresser dine computere
får tildelt ikke nødvendigvis er i samme subnet.

Prøv på hver computer at åbne et kommandoprompt, kør ipconfig og post
resultaterne her.

--
Alex Kristensen

Why is the alphabet in that order? Is it because of that song?