Hus i Rom
Fra : Hus i Rom

Dato : 16-03-03 14:03

Hus udlejes i Rom

Lækkert nyt rækkehus på 110m2 i 2 etager med al moderne komfort med plads
til 2 familier (8 personer)

Ønsker du fred og ro, men vil alligevel gerne være tæt på by og strand, har
vi huset, som er perfekt beliggende i dejlige landlige omgivelser på lukket
vej ca. 25 km. fra Roms centrum (lige ud hele vejen af Via Aurelia) samt 15
km. til den dejlige strand Fregene. Aranova har et dejlig stort supermarked,
flere cafeer samt adskillige lækre restauranter til billige penge.
Huset indeholder følgende: på 1.sal stort soveværelse med dobbeltseng, stort
klædeskab samt lille bord med 4 stole (skunk med plads til kufferter m.m.).
Badeværelse med badekar. Neden under er der soveværelse med 2 enkelte senge
og skabe samt en opholds/fjernsynsstue med sovesofa samt udgang til en lille
baghave. Badeværelse med brusekabine samt åbent køkken indeholdende
gaskomfur, el - ovn, køleskab og opvaskemaskine samt spisebord til 6
personer. Overdækket terrasse med udsigt til marker.

Se mere på: www.aranova.dk og kontakt os på: information@aranova.dk

Mvh

Sanne L.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-03-03 14:13

"Hus i Rom" <Information@aranova.dk> writes:

> Hus udlejes i Rom
Indlæg med køb og salg henvises til dk.marked.privat(.*).

Læs mere på http://www.usenet.dk

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Hus i Rom

Dato : 16-03-03 14:26

Skriver Trine som samtidig benytter lejligheden til at annoncere for "Billig
overnatning i Nordjylland", samt "opskrifter og andre ligegyldigheder".

KED

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-03-03 14:25

"Hus i Rom" <Information@aranova.dk> writes:

> Skriver Trine som samtidig benytter lejligheden til at annoncere for "Billig
> overnatning i Nordjylland", samt "opskrifter og andre ligegyldigheder".

Hvis du havde læst det link jeg sendte med, så ville du have set, at
man i sin signatur må have lov til at skrive lige hvad man har lyst
til, så længe det holder sig inden for lovgivningen. Så der har du
4*72 tegn, hvor du må reklamere alt det du gider.