Drop down menu i FP
Fra : Brian Slot

Dato : 16-03-03 14:02

Hejsa

Hvordan kan man lave sig en "drop down menu" på sin frontpage designet
side... Jeg har nemlig ret mange menu punkter og dem vil jeg gerne have
læsset ind i en drop downmenu på min side........

Eksempelvis en der ligner den der er på toppen af denne side :
http://java.skyteam.ru/dropdownmenu.htm

Eller noget ligesom der bruges på denne :
www.myreef.dk

Brian

Fra : Per Ahm

Dato : 16-03-03 14:12

"Brian Slot" <Brian.slot@stofanet.remove.dk>
> [...]
> læsset ind i en drop downmenu på min side........
>
> Eksempelvis en der ligner den der er på toppen af denne side :

Jamen du har da det hele tilrådighed på det link du har her!
Filen til download, hjælp m.m. Brug den!!!

FP kan ikke lave det selv.

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Brian Slot

Dato : 16-03-03 14:47

Tjaaa det ved jeg jo men, jeg fisker jo efter en nemmere løsning

Fra : Per Ahm

Dato : 16-03-03 15:00

"Brian Slot" <Brian.slot@stofanet.remove.dk> skrev i en meddelelse
> Tjaaa det ved jeg jo men, jeg fisker jo efter en nemmere løsning

Okay!

Det stod så bare ikke i dit indlæg!

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-03-03 20:44

I FP2002 - formularen "rulleliste" + <form>....</form> (af hensyn til andre
browsere end MSIE) samt et javascript, der sikrer at det virker efter
hensigten. Se evt. i hjælpemenuen i FrontPage.
--
ahw

Fra : Henrik Elholm

Dato : 18-03-03 13:57