Routerproblemer :-(
Fra : Sisu

Dato : 16-03-03 13:18

Hej alle !!
Jeg ved ikke rigtig hvilket forum jeg skal henvende mig i, men jeg prøver
her !!
Jeg har en Linksys Cabel/dsl router 4-port switch, men ´har nogle problemer.
Bla. jeg kan ikke sende filer til min den anden pcér med Messenger, men kan
godt skrive samme. Jeg troede det var min firewall, så den afindstallerede
jeg men det hjalp ikke
Jeg spiller også et spil på zonen som hedder "age of empire" og efter jeg er
gået over til router kan jeg ikke spille mere, jeg kan ikke se andre end mig
selv, når vi går ind i de forskellige rum og skal til at spille, så kan jeg
ikke spille med andre
Ved ikke hvorfor, håber nogle kan hjælpe mig
På forhånd tak.
Jeg kører Win 2000 pro DK
På forhånd tak
Sisu

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 16-03-03 20:24

Hej
Har selv sådan en router og har haft samme bøvl.
Ved ikke hvilken firmware du har i routeren, men de sidste virker ikke med
MSN der skal du bruge
ver.1.42.6 fra Mar.11.2002, jeg fik den sendt fra Linksys, men du kan hente
den her : http://www.hansenonline.net/Networking/linksysFW.html

Min MSN virker med både fil-deling,webcam,tale, mener det er noget med Upnp,
som ikke virker lige
godt i de nye ver. fra LinkSys.

Mvh
Tommy