Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Gi mig Penge!!!
Fra : master!

Dato : 16-03-03 13:02

ER der en der syndes hun/han har for mange penge og gerne vil af med nogen
af dem er jeg vælkommen til at tage imod....
Så bare skriv hvis du er den person!!!

mvh.. toke3@pc.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 16-03-03 13:37

"master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ER der en der syndes hun/han har for mange penge og gerne vil
af med nogen
> af dem er jeg vælkommen til at tage imod....
> Så bare skriv hvis du er den person!!!
>
> mvh.. toke3@pc.dk

There'e one born every minute.....
--
Brian Sørup

Fra : Mr K.

Dato : 16-03-03 13:40

"master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ER der en der syndes hun/han har for mange penge og gerne vil af med nogen
> af dem er jeg vælkommen til at tage imod....
> Så bare skriv hvis du er den person!!!

Hvad skulle gøre dig fortjent til andre penge ?? Find et job og tjen dem på
ærlig vis.

Venlig hilsen
Mr. K.

Fra : NoTrabajo

Dato : 16-03-03 15:41

"Mr K." <knud@slethomsen.dk> skrev i en meddelelse
> "master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skulle gøre dig fortjent til andre penge ?? Find et job og tjen dem på
> ærlig vis.

Job, de hænger skam også bare på træerne. Man bestiller jo ikke andet end at nedlægge
arbejdspladser, så det er ikke bare lige at finde et job.

NoTrabajo

Fra : Mr K.

Dato : 16-03-03 18:00

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Job, de hænger skam også bare på træerne. Man bestiller jo ikke andet end
at nedlægge
> arbejdspladser, så det er ikke bare lige at finde et job.

Ja - og der bliver andre steder oprettet et nogenlunde tilsvarende antal
job. Men det er måske mandens lyst eller evner det skorter på ??

Venlig hilsen
Mr. K.

Fra : Christian Lyng

Dato : 16-03-03 15:41

> [...]
> ER der en der syndes hun/han har for mange penge og gerne vil af med nogen
> af dem er jeg vælkommen til at tage imod....

Pas på hvad du har gang i....

betleri og tiggeri er det samme.

Det kan faktisk straffes efter straffelovens § 197. Straffen er hæfte eller
fængsel i indtil 6 mdr. Bestemmelsen er foreslået ophævet, den bruges ikke
og forudsætter en advarsel fra politiet, før der kan straffes.

§ 197. Den, der imod politiets advarsel gør sig skyldig i betleri, eller som
tillader, at nogen under 18 år, der hører til hans husstand, betler,
straffes med fængsel indtil 6 måneder.

§ 199. Hengiver nogen sig til lediggang under sådanne forhold, at der er
grund til at antage, at han ikke søger at ernære sig på lovlig vis, skal der
af politiet gives ham pålæg om at søge lovligt erhverv inden en fastsat
rimelig frist og så vidt muligt anvises ham sådant erhverv. Efterkommes
pålægget ikke, straffes den pågældende med hæfte eller med fængsel indtil 1
år. Pålægget har gyldighed for 5 år.
Stk. 2. Som lovligt erhverv anses ikke spil, utugt eller understøttelse fra
kvinder, der ernærer sig ved utugt.

Chr.

Fra : LL

Dato : 16-03-03 19:03

"master!" skrev d. 16-03-03 13:02 dette indlæg :
> [...]
nogen
> af dem er jeg vælkommen til at tage imod....

Indlægget må tages som en spøg eller en provokation.
Alternativt er spørgsmålstilleren fuldstændigt debil.
Er det en spøg er den dårlig, - er det en provokation har den virket.

MVH
LL

http://www.kandu.dk/

Fra : Remeraz

Dato : 17-03-03 12:09

Jeg vil nu ikke give penge væk, men jeg ved hvordan du kan tjæne dem nemt og
sjovt
kontakt mig hvis du vil vide mere, det er lovligt men jeg vil nu ikke
forklare så meget,
men skriv til mig.
ps2_trade@hotmail.com

Fra : Aston Villadsen

Dato : 17-03-03 22:04

On Sun, 16 Mar 2003 13:02:06 +0100, "master!" <toke3@pc.dk> wrote:

>ER der en der syndes hun/han har for mange penge og gerne vil af med nogen
>af dem er jeg vælkommen til at tage imod....
>Så bare skriv hvis du er den person!!!

Vekselbureaet X-Change inde på Kbh. H stod engang og delte helt friske
dollarsedler ud gratis som reklame. Vel at mærke den ægte vare.
Du kan jo ringe til dem, og spørge om de har flere tilbage.