login fejl i MSDE2000/SQL Server
Fra : Jimmy

Dato : 16-03-03 12:19

Hej

Jeg er ved at konvertere fra en MS Access til en MSDE 2000. Planen er at
bruge MSDE2000 lokalt og så publicere det, når det er testet, på en SQL
server.

Nå, men mit problem er at jeg i WIN 2000 PRO har installeret MSDE 2000 som
administrator. Jeg har adgang til alt som administrator, men jeg arbejder
normalt som en bruger på mit system (altså et andet login). Dette skaber
problemer, og således er det mere eller mindre ligemeget hvad jeg vil
(f.eks. konvertere min access DB til SQL server), så får jeg en fejl der
siger at jeg ikke kan logge på grundet login fejl. Gør jeg det samme som
administrator skal jeg ikke skrive noget login navn. Jeg håber ikke at jeg
under mit daglige arbejde med dette bliver nødt til at logge ind som hhv.
administrator og bruger 200 gange om dagen.

Hvordan får jeg løst dette problem?
Hvordan undgår jeg login fejl når jeg er logget ind på WIN2000 PRO som
bruger?

På forhånd tak :)

--

Jimmy