p4pe hyper threading technology
Fra : Benny

Dato : 16-03-03 00:04

hej
jeg håber i kan hjælpe med at finde ud af det her

jeg har købt et p4pe bund kort (uden giga lan og firewire)
og en 2.4 intel med
hyper threading technology SL6DV

men jeg kan ikke se noget om det i bios bios er fra (28/10 02)
begge dele burde da understøtte
hyper threading technology

har det noget med bios opdatering at gøre eller hvad

M.V.H Benny

Fra : Nicolai

Dato : 16-03-03 00:08

> jeg har købt et p4pe bund kort (uden giga lan og firewire)
> og en 2.4 intel med
> hyper threading technology SL6DV
Næppe. Fås kun i 3.06Ghz over over...

> men jeg kan ikke se noget om det i bios bios er fra (28/10 02)
> begge dele burde da understøtte
> hyper threading technology
Bundkortet gør.

> har det noget med bios opdatering at gøre eller hvad
Næ - større cpu :)

Fra : Benny

Dato : 16-03-03 00:46

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-03-03 00:51

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote in

> Næppe. Fås kun i 3.06Ghz over over...

Korrekt, dette er sakset fra Intels side:

Hyper-Threading Technology requires a computer system with an Intel®
Pentium® 4 processor at 3.06 GHz or higher, a chipset and BIOS that
utilize this technology, and an operating system that includes
optimizations for this technology. Performance will vary depending on
the specific hardware and software you use. See
http://www.intel.com/info/hyperthreading/ for information.

Mvh.
Flemming
--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 20-03-03 09:47

Hejsa

Øhhhhhhhhhhh Der er da Hyper-Threading Technology allerede fra 1,8 Ghz -
hedder så p4 Xeon MP.

MVH Niels

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-03-03 11:24

"Niels Rasmussen" <the.hunter@get2net.dk> wrote in

> Hejsa
>
> Øhhhhhhhhhhh Der er da Hyper-Threading Technology allerede fra 1,8
> Ghz - hedder så p4 Xeon MP.

Ja, men så er det jo ikke en Intel Pentium 4 processor længere?
Men en P4 Xeon - det er ikke det samme.

Flemming