[dk.fritid.filateli] Frimærkeklubber
Fra : Søren

Dato : 15-03-03 23:27

Hej,

I gamle dage (for fyrre år siden) kan jeg huske, at der ofte i
frimærkeklubber blev benyttet udvalgshæfter, der så cirkulerede mellem
medlemmerne.

Er dette stadigvæk udbredt, idet jeg i så fald overvejer at melde mig ind i
en sådan - eller er det blot hygge/diskussionsforsamlinger nu om dage?

mvh
Søren

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 15-03-03 23:55

Søren <virgilante@sol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er dette stadigvæk udbredt, idet jeg i så fald overvejer at melde mig ind
> en sådan - eller er det blot hygge/diskussionsforsamlinger nu om dage?

Langt de fleste klubber -- hvis ikke alle -- har udvalgshæfter som en del
af deres medlemsservice. Afhængig af hvor i landet du bor, kunne du
simpelt hen kontakte den nærmeste klub for dig og spørge formanden.

En oversigt over klubberne findes bagest i AFA-kataloget.
--
Ann Mette Heindorff
DFF # 101155. ATA # 53062-6. CSSG # 477

Fra : Toke Nørby

Dato : 17-03-03 15:22

"Ann Mette Heindorff" <amhstamps@adr.dk> wrote:

....snip
>En oversigt over klubberne findes bagest i AFA-kataloget.

og over organiserede klubber findes der en liste her:
http://www.danfil.dk/klubber.html

--
Mvh Toke
....som realiserer en samling danske