Hardcore programmør ? Meget erfaring ? God~
Fra : John Smith

Dato : 15-03-03 22:58

Jeg har hurtigt brug for en erfaren programmør til at arbejde på en / flere
projekter.

I første omgang gælder det back-end programmering / rådgivning til opsætning
af en Flash skrabelod på et af danmarks største virksomheders hjemmeside.

Du har :

Erhvervs erfaring
Kendskab til sikkerhed mht opsætning af loddet for at minimere snyd /
hackere
Erfaring med Flash-database kommunikation
Mulighed for at arbejde i tidsrummet 8-16
Du arbejder selvstændig og kreativt

Timelønnen er meget god, og dette kan evt. blive til en del projekt-arbejde
og evt. ansættelse i fremtiden til den rigtige kandidat.

Vi er et nystartet multimedievirksomhed som tidligere var TDCs
Multimedieafdeling, der beskæftiger sig med lyd / musik / video / flash /
spil / præsentationer m.m. med navnet Multimediestudiet ApS.

Er du interesseret, send en KORT resumé til : mbill@tdu.dk, cc:
morten@multimediestudiet.dk, helst før mandag 17/03 kl 12. Inkludere
venligst mobil nummer du kan kontaktes på.

Fra : jopa

Dato : 16-03-03 16:38

Davs du
John Smith <msss@sss.lk> skrev bla:
> Jeg har hurtigt brug for en erfaren programmør til at arbejde på en /
> flere projekter.

Øhm du er kommet galt i byen.
Prøv en af stillings grupperne eller alternativt www.af.dk

--