gave til børnefødselsdag
Fra : Kimse

Dato : 15-03-03 18:46

hvordan pakker man 20,- ind i en gave som er lidt "smart"
mvh kim

Fra : Inger Pedersen

Dato : 15-03-03 18:53

"Kimse" <anita-kim-fjerndette@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan pakker man 20,- ind i en gave som er lidt "smart"
> mvh kim

Hvor gammel er modtageren?

Fra : gch123

Dato : 15-03-03 22:56

"Kimse" skrev d. 15-03-03 18:46 dette indlæg :
> hvordan pakker man 20,- ind i en gave som er lidt "smart"
> mvh kim
>
> Tegn en klovn på et kort, og pak 4 fem kroner ind i forskelligfarvet
papir/cellofan og lim dem på som bolde klovnen jonglere med. Eller skær
huller i et dobbelt kort og lim mønterne bag hullerne. Er det en pige
kan man lave 20 kronen være midten i en blomst.

Mvh
Gertrud

http://www.kandu.dk/

Fra : Rikke & Brian

Dato : 16-03-03 08:43

Hej.

Jeg kan huske fra jeg gik i de små klasser i folkeskolen, at en bestemt pige
altid havde de mest fantasifulde kort med, hvor hendes mor havde lavet
alverdens motiver ud af mønterne. Det var alt fra blomster til det antal år
vi blev. Og det ret populært. Og hvis du fx får vekslet til 25-ører, ja, så
kan du lave et lidt større motiv.

God fornøjelse. Hilsen Rikke.

Fra : Lykke

Dato : 16-03-03 20:03

veksel til enkroner put dem ind i en ballon og pust den op.