Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Konto i udlandet
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-03-03 15:13

GoOffshore.nu. We are proud to be one off the oldest and continuous
providers of anonymous banking, asset protection, company formation
services, offshore, privacy, residency programs, tax avoidance, tax shelters
and tax haven information, products and services in the world; founded 1982.

En OffShore Konto med MasterCard for kun 2500,-*

Står du i RKI ?
Har du ikke fast arbejde?
Jagter fogden dig?
Er der lidt penge ingen skal kende til?
Mangler DU hjælp til at åbne en udenlandsk bankkonto, i et skatteparadis?
Så læs her! vi kan hjælpe dig

Gennem vores kontakt med Citibank i USA. Kan vi nu tilbyde DIG som savner en
offshorekonto med et MasterCard. En både enkel og billig løsning. Alle kan
få denne konto, bara DU er over 20 år. MasterCard er et af verdens mest
anvendte betalingsmidler. Det er ikke uden grund: Et MasterCard gælder på
mere end 16 millioner inkøbssteder. Bare alene i danmark accepteres
MasterCard i mere end 30000 butikker, restauranter, hoteller, hæveautomater,
m.m. Med dit MasterCard gør DU dig helt uafhængig!

Dette får du:
¤ En Offshorekonto i en førsteklasse bank, Citibank.
¤ Et MasterCard tilknyttet din konto
¤ Kontoen har fuld online adgang
¤ Al information er på enten engelsk, dansk eller svensk

Hvad DU skal gøre for at få denne konto, er at du sender os en e-mail på
j.n@gooffshore.nu
og vi sender en ansøgning retur.
Eller klik ind på www.gooffshore.nu og udfyld ansøgningen online.

* Prisen indbetales i svenske kroner til den til enhver tid gældende
valutakurs.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 15-03-03 18:15

In <3e7334e3$0$24668$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> "Jesper Nielsen" writes:

> [...]

>Er der lidt penge ingen skal kende til?
>Mangler DU hjælp til at åbne en udenlandsk bankkonto, i et skatteparadis?

Saa du opfordrer til ulovligheder.
Det kan foroevrigt goeres meget billigere ved selv at tage til Polen.

/Martin

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-03-03 20:28

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> wrote in message
> Saa du opfordrer til ulovligheder.
> Det kan foroevrigt goeres meget billigere ved selv at tage til Polen.

Hej Martin

Hvilke ulovligheder er det jeg opfordrer til?
Hvorfor skriver du sådan noget pjat? Der er intet ulovligt her!
Hvis du ikke mener at tilbuddet er noget for dig, så kan du da bare ignorere
det, istedet for at skrive direkte løgnagtigt.

Lån & Spar bank er billigere end BG Bank, er det ikke dejligt at vi kan
vælge selv...

Tøj er billigere i Tjekkiet end i Danmark....

Jesper

Fra : alexbo

Dato : 15-03-03 22:24

"Jesper Nielsen" <j.n@gooffshore.nu> skrev

<er det ikke dejligt at vi kan vælge selv

Joh, og vi har valgt ikke at ville have dine platugle annoncer her.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jacob

Dato : 15-03-03 18:19

"Jesper Nielsen" <j.n@gooffshore.nu> skrev i en meddelelse

[snip] uønsket reklame

prøv dk.opslag i stedet. Reklamer er ikke ønsket i denne gruppe som du man
kan læse under gruppens fundats
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge

Du bør slette den meddelelse du har sendt. I Outlook Express markerer du den
sendte meddelelse og vælger Meddelelse -> slet meddelelse. Bemærk at
meddelelsen ikke vil slettes på de maskiner der allerede har send din
meddelse

FUT: dk.admin.netikette hvilket betyder at svar denne meddelse lander i
dk.admin.netikette

--
Jacob