lille problem der er blevet større
Fra : steen

Dato : 15-03-03 14:41

hej alle sammen det er mig med databasestyrede websider.
sådan har jeg skrevet det
<%
Set personer = Server.CreateObject ("ADODB.Recordset")
personer.Open "SELECT * FROM personoplysninger WHERE id = " &
Request.QueryString("id"), database
%>
og jeg har også downloadet Koderne fra IDG FORLAG Men lige meget hjælper det
den vil ikke skrive til databasen eller slette
I eksempel9 . 10. 12 asp skriver browseren
Error Type:
Microsoft JET Database Engine (0x80040E14)
Syntax error (missing operator) in query expression 'id ='.
/kap3/eksempel9.asp, line 7
kan i hjælpe mig
Hilsen steen

Fra : Torben Brandt

Dato : 15-03-03 15:07

steen wrote:
> [...]
> Error Type:
> Microsoft JET Database Engine (0x80040E14)
> Syntax error (missing operator) in query expression 'id ='.

Hvad er Request.QueryString("id") ?

Har du prøvet at udskrive din SQL-streng med
Response.Write "SELECT * FROM personoplysninger WHERE id = " &
Request.QueryString("id")
Bemærk at denne linie skal skrives før fejlen opstår.

mvh Torben