Hjemmenetværk
Fra : Erling Nielsen

Dato : 15-03-03 07:32

Hej!

Da jeg er meget grøn på dette område, vil jeg lige høre hvordan man
kobler 2 comp. sammen så man kan udveksle filer og spille i netværk.
Jeg har anskaffet mig et rj45 crossover kabel + jeg har netkort i begge
comp. Jeg kører Win Me i begge to. Den ene comp. har integreret
netudgang i bundkortet (rj45) + et nr2 netkort som er koblet på
internet. Hvorfor vil det ikke virke når jeg kobler kablet fra
bundkortet og så over på den anden comp.

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-03-03 10:37

Erling Nielsen wrote:

> [...]
> internet. Hvorfor vil det ikke virke når jeg kobler kablet fra
> bundkortet og så over på den anden comp.

Prøv guiden "hjemmenetværk" .... se START\HJÆLP\HJEMMENETVÆRK, spørg
igen hvis der er noget som giver problemer undervejs. Citat fra
hjælpefilen:
"Du kan også starte guiden Hjemmenetværk ved at klikke på Start og pege
på Programmer, Tilbehør og Kommunikation. Klik derefter på Guiden
Hjemmenetværk." ...

Med venlig hilsen

Peter Larsen

* This posting handcrafted by Peter Larsen *
* My website is at: http://www.muyiovatki.dk *