Forskellig hastighed i forskellige browser~
Fra : hoaX

Dato : 15-03-03 01:26

Hey

http://xystus.adr.dk har jeg en flashfilm. I Opera kører den vildt
langsomt, i Mozilla lidt hurtigere og i IE6 kører den med den rigtige
hastighed...

Nogen der kan forklare dette?

Hvordan laver man en preloader i MX? Jeg har tidligere brugt metoden fra
<http://novicen.dk/web/flash5/preloader.asp> men den virker tilsyneladende
ikke mere.

- hoaX
hoaX's website-->
www.hoaxmusic.dk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 20-03-03 10:04

> På http://xystus.adr.dk har jeg en flashfilm. I Opera kører den vildt
> langsomt, i Mozilla lidt hurtigere og i IE6 kører den med den rigtige
> hastighed...
>
> Nogen der kan forklare dette?

det er lidt gætværk... men som du sikkert ved renderer diverse browsere
html-kode i forskelliger hastighed, Operaen har generelt en hurtig
regnemaskine under motorhjælmen.

Selvom de benytter ens plugins eller næsten ens, så er der nok her du skal
finde forskellen - hvor godt godt plugin er integreret til browserens øvrige
miljø, Henrik

Fra : hoaX

Dato : 27-03-03 14:05

Svarer lige på en mail fra Rolfing...

> Har du fundet en preloader opskrift til MX så er jeg også int.

Nej, desværre ikke. Er lige gået i gang med at lære php, så Flash er rykket
lidt ned på listen....

- hoaX
hoaX's website-->
www.hoaxmusic.dk