Mangler 'System cd' til Digital Hinote VP ~
Fra : jan jensen

Dato : 15-03-03 01:10

Hejsa..

Jeg mangler en driver/system cd til en
'Digital HiNote VP 500' bærbar pc

Kan nogen hjælpe.....

Måske lidt OT men da der ikke findes en dk.edb.software blev det her..

--
Jan Jensen

Fra : Leony

Dato : 15-03-03 08:29

"jan jensen" <intruder1@image.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mangler en driver/system cd til en
> 'Digital HiNote VP 500' bærbar pc
> Kan nogen hjælpe.....

Kan du ikke bruge noget af det her:
http://h18000.www1.hp.com/legacysupport/digital/epid74.html
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : jan jensen

Dato : 17-03-03 21:57

On Sat, 15 Mar 2003 08:29:27 +0100, Leony wrote:

> Kan du ikke bruge noget af det her:
> http://h18000.www1.hp.com/legacysupport/digital/epid74.html
Der har jeg været, men fandt ikke rigtig noget.
Mit problem er at den låser når jeg installerer min surecom 10/100 netkort
på win98.
Men det her er jo ikke lige stedet at fejlfinde den slags.
Iøvrigt har jeg fået PCMCIA portene til at virke siden, nu mangler jeg så
bare at få netkortet til det også.

Jeg smutter over i 'laptop hjælp'

--
Jan Jensen