kattetræf
Fra : Denise

Dato : 15-03-03 00:32

Hej Lars og Hanne
Vel hjemkommet fra en hyggelig aften hos jer. Dejlige, tillidsfulde,
skønne,bløde misser (og knægt) I skaffet jer. Og små søde runde killinger,
uha godt man ikke lige står og mangler. Men Louis blev jeg jo nok mest
forelsket i. Han er bare så dejlig.
Tak for en dejlig aften, også til alle der var med.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 15-03-03 10:13

Håber og tror i havde en god aften.
Jeg er ked af jeg ikke kom, men (flovt) jeg faldt i søvn og vågnede så
sent at jeg ikke ville starte bilen op og køre.

Meget ærgerligt, men jeg må jo satse på at der kommer en anden god gang
hvor jeg så selvfølgeligt ikke falder i søvn.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Leyna

Dato : 15-03-03 10:37

On 15 Mar 2003 09:13:00 GMT, Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote:

>Meget ærgerligt, men jeg må jo satse på at der kommer en anden god gang
>hvor jeg så selvfølgeligt ikke falder i søvn.

Det ville da have været endnu værre hvis du var mødt op, og SÅ var
faldet i søvn! *G*
Undskyld, ku' bare ikke dy mig.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 15-03-03 14:29

Leyna <webmaster@big-girls.dk> wrote in

> Det ville da have været endnu værre hvis du var mødt op, og SÅ var
> faldet i søvn! *G*

LOL, ja, det ville nok ikke falde i god jord
Men så kedeligt har det nu aldrig været at være til træf og heller ikke
stille nok til at kunne sove. Jeg tror ikke naboerne har fået meget
søvn de steder jeg har været med

Fra : Hanne Dahl

Dato : 15-03-03 17:51

Hej Kate.
Søvn????
Jens hyggede sig så meget at han fik lov til at blive lidt længere oppe
hvorpå det tog mig 5 minuter til at få ham til at sove *S*
Han sov lige til lidt over midnat med døren på klem. Så du kunne da
godt have taget dig en lur*G* Vi har alligevel ikke kunne hører din snorken
for alt snakkeriet alligevel *G

Hilsen Hanne som sov godt bagefter at gæsterne var gået *S*

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 15-03-03 21:56

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Håber og tror i havde en god aften.
> Jeg er ked af jeg ikke kom, men (flovt) jeg faldt i søvn og vågnede så
> sent at jeg ikke ville starte bilen op og køre.

Arj Kate, det havde garanteret ikke været for sent - vi var der såmænd
stadig kl.00.30

Mvh. Else, der kun fik 4 timers søvn og i dag har haft en krævende
gymnastikopvisning, så nu er både hovedet og kroppen bombet
Men vi havde det sjovt!

PS: Lene, kom du godt hjem det sidste stykke?

Fra : lene vang

Dato : 15-03-03 22:21

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gymnastikopvisning, så nu er både hovedet og kroppen bombet
> Men vi havde det sjovt!
>
> PS: Lene, kom du godt hjem det sidste stykke?

Hej Else
Jo tak jeg kom godt hjem, jeg var så heldig at der en bus forbi lige da jeg
kom ud af bilen. Så den nuppede jeg istedet for taxaen. Hvor heldig har man
lov at være.
Du skal havde mange tak fordi at du ville kører mig, det var rigtigt sødt af
dig

Hvordan gik opvisningen, blev du friske nok til det??

Hilsen
Lene Vang

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 15-03-03 22:24

"lene vang" <lenevang@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> dig
>
> Hvordan gik opvisningen, blev du friske nok til det??

Jo tak, det gik fint, selv om jeg gik rundt i en tåge indtil 1 time før
Men det er jo min egen skyld, når jeg ikke kan finde ud af at forlade et
kattetræf i ordentlig tid *GG* (okay, også børnenes, kattenes og vækkeurets
skyld, når de ikke kan forstå, at man gerne vil sove længe dagen derpå *G*)

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 16-03-03 10:18

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

> Arj Kate, det havde garanteret ikke været for sent - vi var der
> såmænd stadig kl.00.30

Okay, jeg vågnede snotforvirret ved 8-tiden, men morgenhår og det hele
, men syntes nu alligevel at dukke op ved 9-tiden var lige sent nok.