aspSmartUpload - subscript out of range
Fra : Casper Hansen

Dato : 15-03-03 00:04

Jeg har problemer med komponenten aspSmartUpload

Jeg får følgende fejlmeddelelse:
aspSmartUpload (0x800A0009)
Subscript out of range
og der referes til den linie hvor .upload metoden bruges på objekted. Dvs. <
SmartUpload.upload >
I linien ovenover defineres objektet: < Set SmartUpload =
Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload") >

Jeg har brugt komponenten i en anden sammenhæng og har fået det til at virke
der, og jeg kan ikke finde noget der principelt skulle være anderledes i den
kode, som altås giver fejlmeddelelsen...

Håber nogen kan hjælpe?

- Casper

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-03-03 00:49

http://www.aspsmart.com/scripts/aspSmartUpload/publigen/content/templates/show.asp?P=267&L=EN#9

--
Jakob Andersen

Fra : Casper Hansen

Dato : 15-03-03 01:10

lol, havde sgu glemt at sætte enctype, tsk tsk
utroligt hvad man kan overse
og ligeså utroligt dejligt at få lidt herinde - mange tak

- Casper