k7s5a / xp / gefo..2 2ooMX
Fra : jesper m

Dato : 14-03-03 23:43

Hej.

Jeg har lige lånt en maskine af en som har erhvervet sig denne brugte
maskine til lidt studier.

Problemet er at den ikke vil have geforce drivere installeret og melder om
konflikt i grafikkortet.

Er det et kendt problem med det ecs bundkort og xp / geforce eller hvad. Er
det bios der skal updateres eller er der et tricks for at løse problemet.

Maskinen er fra dec. 2001 og bios er ikke blevet updateret tror jeg.

Jesper

Fra : Bachelor®

Dato : 15-03-03 00:17

"jesper m" <jm@privat.dk> skrev i en meddelelse news:3e725b0f$0$31954$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> det bios der skal updateres eller er der et tricks for at løse problemet.

Det lyder mere som et problem relateret til dit styresystem. Husk at afinstallere
gamle grafikkortdrivere inden du installerer nye. Bundkortet kan ikke vide
hvilke drivere du måtte ville installere på din harddisk.

Fra : Kristian

Dato : 15-03-03 01:30

> [...]
> gamle grafikkortdrivere inden du installerer nye. Bundkortet kan ikke vide
> hvilke drivere du måtte ville installere på din harddisk.

Du kunne jo også søge her i gruppen på K7S5A og se, om du ikke kunne finde
noget du kunne bruge....................

Kristian

Fra : MaRk

Dato : 16-03-03 17:23

"jesper m"

Hej

Prøv at installere driverne fra cden inden du installere grafikortet så
burde det virke.
Har haft løst det på den måde før.

Mvh
Mark