Hvad skal jeg vælge?
Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 14-03-03 22:12

Hejsa allesammen

Jeg total newbie med hensyn til linux, har haft det i ca ½ uge nu, og har
RH8 installeret, og fået smidt det apt-get på.
Men hvilken distribution er den bedste at vælge. Det er til en bærbar, så
det skal være nemt at få batteri måler og alt det der, til at virke. Desuden
skal det være nemt at installere et trådløst netkort, lige pt, har jeg fulgt
den pcmcia howto, og filerne som jeg har fundet på avaya.com til mit
trådløse netkort, men det virker sq ikke. Den sidste betingelse er at der
helst skal være noget som apt-get, så en newbie ikke skal sidde hele natten
med de dependencies.

Med venlig hilsen
Rasmus