Undgå pop-up reklamer i IE??
Fra : Kong Kent

Dato : 14-03-03 20:33

Hej dk.edb.internet.software.browser

Jeg installerede for nylig Mozilla 1.2.1 for at undgå pop-up vinduer, og det
var fan'me dejligt. Har så siden opgraderet til 1.3, men det er ikke
relevant hér.

Spørgsmålet går mere på, og man også kan slå pop-ups fra i IE6.0 ? For det
er hér jeg har mine omkring 300 "Foretrukne Links", og det ta'r sq tid hvis
jeg skal overføre dem manuelt til Mozilla, som lige siden installationen har
virket som min primære browser.

Enten skal jeg overføre mine bookmarks til Mozilla manuelt, eller også er
der en anden måde at gøre det på?

Eller *KAN* pop-ups fjernes i IE6.0 ??

På forhånd tak.

Kent Kirkegaard Jensen - hvis liv er for kort til pop-ups. Go Mozilla!!
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-03-03 20:45

Kong Kent wrote:

> Eller *KAN* pop-ups fjernes i IE6.0 ??

Ikke uden 3. parts programmel, og det virker ikke ordentlig alligevel når
man først har prøvet Mozilla's popup blocker.

Har forresten selv lige downloadet den nye 1.3. Den er sej sammenlignet med
1.2.1'eren. Fed browser. Men vakler stadig mellem den og så Konqueror -
begge er fede.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 14-03-03 20:51

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> posting:

> [...]
>jeg skal overføre dem manuelt til Mozilla, som lige siden installationen har

Af nysgerrighed: Har Mozilla ikke en import-funktion på samme måde
som Opera har?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 14-03-03 21:18

Hej Kent

Kong Kent wrote:
> Enten skal jeg overføre mine bookmarks til Mozilla manuelt, eller også er
> der en anden måde at gøre det på?

Har du ikke en folder i dine bookmarks som hedder "Imported IE
favorites". Det har jeg, og jeg mener at den kom automatisk ved
installeringen af Mozilla.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-03 21:39

Stig Nygaard <stig@REMOVE-THISrockland.dk> skrev :

>Har du ikke en folder i dine bookmarks som hedder "Imported IE
>favorites". Det har jeg, og jeg mener at den kom automatisk ved
>installeringen af Mozilla.

Det gør den.

Fra : Kong Kent

Dato : 14-03-03 22:51

> Det gør den.

Jeg har også en "Imported IE favorites", men den er tom. Hvordan importerer
jeg?

Kent Kirkegaard Jensen.

Fra : Esben

Dato : 15-03-03 05:51

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote in message

> Jeg har også en "Imported IE favorites", men den er tom. Hvordan
importerer
> jeg?
>
> --
Åbentbart fejler Mozilla af og til med at importere automatisk ,den klarede
det ihvertfald heller ikke hos mig.
Men så kan du klare det på denne måde.
Start IE -> File->Import and Export->Export Favorites-> Du har nu dine
Favorites gemt som *html -> Åben Mozilla -> Bookmarks-> Manage Bookmarks ->
Tools -> Import -> Vælg den *html du lavede i IE .

Fra : Kong Kent

Dato : 15-03-03 11:11

> Åbentbart fejler Mozilla af og til med at importere automatisk ,den
klarede
> det ihvertfald heller ikke hos mig.

Åbenbart :)

> [...]
Bookmarks ->
> Tools -> Import -> Vælg den *html du lavede i IE .

Er gjort, og jeg takker mange gange for hjælpen. Så er undertegnede gået
100% over til Mozilla! Det er sq skønt.

Kent Kirkegaard Jensen.