børnefilm
Fra : Leo Vindfeldt

Dato : 14-03-03 19:13

Sælges:
Disney og andre børnfilm sælges for 50 kr.. ca 100 stk lige fra bambi til
min søster´s børn.

Heidi Bossen
bossen@tdcadsl.dk

Fra : rené Jensen

Dato : 14-03-03 20:00

Kan du maile en liste ?

rene.jensen@sport.dk

rené

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 14-03-03 21:09

Kunne da også godt tænke mig en liste.

Heidi.Bojsen@tdcadsl.dk

Hilsen
Heidi Bojsen

Fra : Svend Pedersen

Dato : 15-03-03 08:57

> [...]
> Sælges:
> Disney og andre børnfilm sælges for 50 kr.. ca 100 stk lige fra bambi til

Jeg vil også gerne bede om en liste - Bambi vil jeg som minimum gerne
overtage.

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-04-03 20:56

"Leo Vindfeldt" <vindfeldt@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Sælges:
> Disney og andre børnfilm sælges for 50 kr.. ca 100 stk

Hvis du ikke allerede har gjort det......

så post et indlæg i dk.marked.privat.tv+video

/jim