[Filateli] Sikkerhedstakker
Fra : Søren

Dato : 14-03-03 17:29

Hej,

Jeg er stødt på fænomenet "Sikkerhedstakker" i forbindelse med min Englands
samling. Jeg har ikke kunnet finde definitionen i AFA's katalog, men måske
er der nogle kloge hoveder, der vil indvie mig i denne mystik.

Søren

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 15-03-03 13:32

Søren <virgilante@sol.dk> wrote in message
> [...]
måske
> er der nogle kloge hoveder, der vil indvie mig i denne mystik.

Sikkerhedstakning af engelske frimærker begyndte i 1993.
Du kan læse mere på dette special-site om Machins.
http://www.adminware.ca/machin/m_var.htm
--
Ann Mette Heindorff
DFF # 101155. ATA # 53062-6. CSSG # 477