Session variabler
Fra : Einar Hansen

Dato : 14-03-03 16:29

Jeg har et lite problem med en mini-shop jeg lager.
Jeg tror jeg har et problem i koden der jeg lagrer/oppdaterer varene. Det
som skjer er nemlig at jeg ikke kan velge(kjøpe) mer en en gang i hver
kategori (jeg har organisert varene i kategorier). Det virker som jeg
overskriver variablen jeg oppretter.
En session holder på bestillingen mellom kategoriene.
Er det noen som kan se hvordan jeg kan modifisere koden slik at jeg kan
handle mer en en gang fra hver kategori?

oppdater.asp

<%
For Each FormItem In Request.Form
Data = Request.Form(FormItem)
If FormItem <> "Submit" Then
If Data <> "" Then
Session("OrderList") = Session("OrderList") & "|" & FormItem & "-" &
Request.Form(FormItem)
End If
End If
Next

Response.Redirect Request.ServerVariables("HTTP_REFERER")
%>

--------
Mvh
Einar Hansen