K7s5a opgr. fra xp1500+Palamino til xp2000~
Fra : Morten Larsen

Dato : 14-03-03 16:30

Planen var ovenstående, men mit problem er at
min 1500+ cpu er futtet af, og jeg kan derfor ikke
starte op og udlæse bios-version osv.
Kan jeg bare knalde den nye cpu i, og se
hvad der sker uden farer for noget ?
Kan jeg resette bios med jumperen uden
at have en cpu, og er det en god ide inden montering ?
Boardet er købt i dec. 2001 så der er nok tale om en
gammel bios-version Nogle gode forslag til hvordan
jeg smartest griber det her an ?

Morten

Fra : jk

Dato : 14-03-03 20:24

On Fri, 14 Mar 2003 16:30:24 +0100, "Morten Larsen"
<hosNOSPAM@larsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Boardet er købt i dec. 2001 så der er nok tale om en
>gammel bios-version Nogle gode forslag til hvordan

Jeg tror ikke, at den nye cpu vil boote. Kan du ikke låne en gammel
duron til at flashe med.

Jeg havde nær sagt: køb en duron 900 til 255.

Den er nemlig ikke med morgan core, som din gamle bios muligvis heller
ikke vil tage.

mvh

John