Sammenligningstabel (vitaminer/mineraler)
Fra : Tanja Bromley

Dato : 14-03-03 15:43

Hejsa!

Som lovet, for snart en rum tid siden, får I her link til
sammenligningstabellen, jeg har lavet, så hesteejere kan få et bedre
overblik over lavdosis tilskudsfoder på markedet
(vitamin/mineral-blandinger):
http://www.bromley.dk/cowgirl/vitamin_mineral_oversigt.htm

Rapportér endelig fejl og mangler.
Desværre mangler der nogle tilskud, hvor forhandleren/producenten ikke har
ønsket at opgive de nødvendige informationer ... det kan man jo så tolke,
som man vil ....

Mvh. Tanja

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-03-03 09:50

"Tanja Bromley" <tanja@bromley.dk> wrote in message
> [...]
> ønsket at opgive de nødvendige informationer ... det kan man jo så tolke,

Jeg har ellers forstået det sådan at netop foderstoffer skal deklareres
efter nøje fastlagte regler
(Bekendtgørelse om tilsætningsstoffer til foderstoffer),
så kan producenterne undlade at opgive de nødvendige informationer ?

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Tanja Bromley

Dato : 17-03-03 12:01

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3e758c4c$0$134$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> (Bekendtgørelse om tilsætningsstoffer til foderstoffer),
> så kan producenterne undlade at opgive de nødvendige informationer ?

Tjaeh, det ved jeg ikke - men faktum er altså at nogle af dem gør. Og når
jeg nu ikke kan få fat i enhver fodersæk og aflæse indholdet på, må jeg jo
udelade disse produkter, indtil en venlig sjæl afskriver indholdet på
manglende produkter til mig

/Tanja