Problemer med D-Link 604
Fra : Jean Balmisse

Dato : 14-03-03 13:39

Hej.

Jeg har lidt problemer med min D-Link 604 router med firmware 1.61 build 7.
Problemet er at den er meget ustabil, når den skal håndtere meget trafik.
Den går da helt ned, og jeg må ned at hive strømstikket ud, vente lidt og så
sætte det i igen, for at få den til at virke igen.

Er dette en genrel fejl på dette produkt, eller er det bare min den er hel
gal med ?

/Jean

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 14-03-03 13:48

Jeg har ikke opdaget problemer med dette eller i det hele taget.
Har 2 pc-ere der begge henter fra nettet og henter fra hinanden. Kører fint!

Fra : gats

Dato : 14-03-03 17:37

Jean Balmisse wrote:
> [...]
> igen.
>
> Er dette en genrel fejl på dette produkt, eller er det bare min den

Opgrader til 1.62 b 2

Fra : Jean Balmisse

Dato : 16-03-03 11:48

"gats" <Gats@NoSpam.xx> skrev i en meddelelse

> Opgrader til 1.62 b 2

Hvor finder man denne opgradering henne ?

/Jean

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 16-03-03 14:28

Klik her: http://www.dlink.dk/support/604_162b2.zip