jeg føler mig monsterdum !!!!!!!!!!!
Fra : skingur

Dato : 14-03-03 10:48

Hm....det viser sig at min computer har været syg og det var derfor, jeg
hverken kunne det ene eller det andet...beklager derfor, at jeg har
sendt en million indlæg med mere eller mindre ensartet tekst!!!!!!
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Freedom

Dato : 14-03-03 11:41

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hverken kunne det ene eller det andet...beklager derfor, at jeg har
> sendt en million indlæg med mere eller mindre ensartet tekst!!!!!!

Christina, det er bare helt fjong, det er jo hvad der kan ske vi skal jo
alle lære;)) Jeg husker for nogle md. siden at min mand sendte 10 af de
samme breve, han er helt ny i dette, på en liste for at få KØLLEBANK af alle
i gruppen;))) han var grædefærdig;)))

Nå for at få listet lidt hun ind så vi ikke får klø igen;)) Så vil jeg gerne
høre hvilken hund du har? Jeg har 4 skønne knaldperler af forskellige racer,
2 er mynder, en westie og en som vi kan kalde "hvem der lige stødte sammen
den dag:)"

Iben

Fra : skingur

Dato : 14-03-03 17:12

"Freedom" skrev d. 14-03-03 11:41 dette indlæg :

> [...]
> den dag:)"
>
> Iben´

> Tusind tak Iben, nu har jeg det lidt bedre....var begyndt at overveje
slet ikke at komme her mere! Man kan føle sig SÅ dum!!!!
...Men hundene : jeg har verdens (!) smukkeste langhårede gravhund,
Gandalf, som det tog mig 2 år at overbevise gemalen om at vi skulle
have, for han kan ikke fordrage små hunde...yeah right, du sku høre ham
når han puttenusser ham, "fars lille smukke kloge gravhund" etc etc!!!!!
Før havde vi også en islandsk fårehund, Bamse (Greivur herd han på
islandsk), men han måtte desværre ud på de evige jagtmarker da han blev
13...vi havde fået ham brugt som 8 årig.
Endnu en gang tak for et opmuntrende indlæg!
Kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 14-03-03 17:03

> [...]
> hverken kunne det ene eller det andet...beklager derfor, at jeg har
> sendt en million indlæg med mere eller mindre ensartet tekst!!!!!!

*SSS* Det var da godt du fandt fejlen. Jeg har godt nok også undret mig over
dine gentagne indlæg, men tænkte, at du måske bare kom til at sende dem to
gange en gang imellem
Håber snart competer er rask igen

Venlig hislen Musen