Tjek asp på Mac
Fra : Webmaster

Dato : 30-11-00 11:20

Jeg vil gerne have noget hjælp til følgende :

Jeg er webmaster for www.nordsign.dk og her har vi fået lavet et
udregningssystem på nogle af vores produkter. Men vi har haft en lidt
problemer med brugere på Mac.
Det er ikke mig som har stået for asp-programmeringen, men hvis der er nogen
der giver prøve at tjekke systemet af på Mac (både i netscape og explorer)
og sende fejlmeldinger og gerne hvad grunden/løsningen evt. kan være.

I skal bruge et telefonnummer og et password for at kunne teste systemet,
men hvis I mailer til mig, så får I lige et midlertidigt log ind, så det kan
testes af.

Håber I giver hjælpe!!!!
----------------------------------
Med venlig hilsen/Best regards

Peter Jørgensen, Webmaster
Nordsign ApS
Mariagervej 3
9560 Hadsund

Tlf. : (+45) 98 57 55 55
Fax : (+45) 98 57 52 55
Mail : webmaster@nordsign.dk
Web : www.nordsign.dk

Fra : Klaus

Dato : 30-11-00 11:50

Det er ikke ASP som er problemet (umidelbart) da det udelukkende afvikles på
serveren, men det html som serveren returnerer til pc'en (mac'en). Et eller
andet sted er det altså et html problem. Prøv at kører siden på pc - gem så
kilde koden som htm og flyt det så over på mac'en - så skulle fejlen meget
gerne vise sig igen selv om det kun er htm. Nu kan du så prøve at rette i
html'en så mac'en viser det korrekt. Når du så har fået DET til at virke kan
du formodentlig se hvor forskellen er og rette til i dit ASP dokument, der
hvor der genereres htm.

Dette er måske en en besværlig måde at gøre det på, så hvis andre har en
bedre ide eller forslag vil jeg meget gerne vide det da jeg selv af og til
har samme problem.

K.A

Webmaster <webmaster@nordsign.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OQpV5.2826$V3.109799@news000.worldonline.dk...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-11-00 12:09

Klaus <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message

> Dette er måske en en besværlig måde at gøre det på, så hvis andre har en
> bedre ide eller forslag vil jeg meget gerne vide det da jeg selv af og til
> har samme problem.

Nøeeh, der nogenlunde samme måde jeg brugt igennem tiden

mvh/Peter Lykkegaard