offtopic
Fra : per

Dato : 18-03-01 17:06

Er der nogen der kender denne fil

igollnig.exe

den kom til mig uden afsender

--
Per

Fra : Morten B

Dato : 18-03-01 17:18

"per" <per@ph-byg.dk> wrote in message
news:m9y0OkaefiqJj1AeuFoeFEFzDvWA@4ax.com...

> Er der nogen der kender denne fil
>
> igollnig.exe
>
> den kom til mig uden afsender

Hvis du på forhånd ved at du er i en forkert gruppe hvorfor forsøger du så
ikke at finde den korrekte?

Bortset fra det tror jeg ikke det er klogt at køre en fil du ikke ved noget
om...

/Morten

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-03-01 02:09

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> "per" <per@ph-byg.dk> wrote in message

Du mener, at du ikke ved hvem den er fra? - kan du evt. skrive tilbage og
forhøre dig eller er det en "mail-robot"?

Mvh. Peter Jensen

Fra : per

Dato : 19-03-01 07:18

On Mon, 19 Mar 2001 02:08:30 +0100, "Peter Jensen" <mentor@haiku.dk>

tjaa nu er den slettet, sååå.

--
Per

Fra : Mark Beaumont

Dato : 18-03-01 22:01

"per" <per@ph-byg.dk> skrev
> Er der nogen der kender denne fil
> igollnig.exe den kom til mig uden afsender

Det ville være rart hvis du valgte den rigtige gruppe, når du
på forhånd ved at emnet er OT
http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

En exe fil, med et navn på 8 tilfældige bogstaver, vedhæftet
i en mail uden afsender, så kan det næsten kun være Hybris.
En stakkel er blevet smittet af hybris virus, og den sender sig
selv videre til alle i vedkommendes adressekartotek.

http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=98873
http://www.datafellows.com/v-descs/hybris.shtml

Vh Mark

FUT: dk.edb.sikkerhed.virus