NE routeren
Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-03-01 10:36

Features
PPPoE Client
DHCP Server and Client

Dem kender jeg,

Exposed computer DMZ
Virtual Server support

Hvad er de to for noget?

Access Control lists

Er det så man kan udelukke bestemte IP# ?

VPN Pass thru

Pass thru, vil det sige at man så skal have noget soft bagved, til at
håntere VPN, hvor ander router kan håntere VPN?
Ikke at jeg har noget at bruge VPN til, men man bliver vel nysgævig.

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-03-01 10:38

On Sun, 18 Mar 2001 10:36:00 +0100, Ivar Madsen
<News-24-02-01@nemo.dyndns.dk> wrote: in
<c709bt45uk9m956lf7hcquo5qq7av3tgj2@4ax.com>

>Features

Man skulle måske have tilføjet at de featrues er fundet på
http://www.efficientnetworks.com/products/2601.html

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 18-03-01 16:45

"Ivar Madsen" <News-24-02-01@nemo.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> <News-24-02-01@nemo.dyndns.dk> wrote: in
> <c709bt45uk9m956lf7hcquo5qq7av3tgj2@4ax.com>

> Man skulle måske have tilføjet at de featrues er fundet på

Øhm hvor skal du bruge den, og er det den der sorte ting du har bestilt ?

/Mikkel

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-03-01 17:16

On Sun, 18 Mar 2001 16:45:00 +0100, "Mikkel Gottlieb"
<slupper@slupper.dk> wrote: in <992l4d$nfl$1@news.cybercity.dk>

>Øhm hvor skal du bruge den, og er det den der sorte ting du har bestilt ?

Jeg har ikke bestilt den, den bestilles ikke, man betstiller NE2, og
så er det den man får.
Jeg skal ikke bruge den, den dag NE kommer med fast IP, så påtænker
jeg at bestille NE2, men agter ikke at tilslutte routeren, jeg har kun
en maskine, så en router er ikke noget jeg har brug for.

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen